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300 -- Three Hundred
しばらく調子の悪かったYoutubeようやく直した。映画300の影響からか、合計300レップスになるようなプログラムが結構紹介されている。自分でも作ってやってみた。非力さを痛感。
・1種目目で早くもヘロヘロに近づく
・2種目目、存外肘が痛く取りやめ
・できるだけ休みを入れない、って無理です
・Haloは入れないだろ、普通
同じメニューを時間計ってやると楽しいですかね。デッドリフト、加重スクワット、プレス系はあまり時間勝負したくないですが。


Afternoon, Sep 6, 2008

24-kg KB S-handed Swing: L/R - 10/10 - 10/10
24-kg KB D-handed Swing: 30 - 30


Morning, Sep 7, 2008

I made a 300-rep training plan, but the 2nd item killed me...
35/30...
Superset 24-kg KB D-handes Swing & Hindu Push-up: 15&15 - 15&15 - 15&15 - 15&15 ->60
Burpee & 16-kg KB Pick-up-&-Squat: 5 - 5 (planned 30 reps onece...) ->70
24-kg KB Sumo DL: 15 - 15 ->100
16-kg KB DARC Swing & High Pull & Snatch: 30 (15 for each hand) ->130
(DARC is just for changing hand each other rep)
16-kg KB DARC Swing & Clean & Press: 30 (15 for each hand) ->150
(DARC is just for changing hand each other rep)
16-kg/8-kg KB Double Bent Over Row: 30 - 30 (Change L and R for the 2nd set) -> 210
(To start with double rowing, down and up one, then the other side)
16-kg KB Russian Twist (half?): 30 -> 240
16-kg KB Over Head Squat: L/R - 5/5 - 5/5 ->260
24-kg KB D-handed Swing: 30 ->290
8- kg Halo: L/R - 5/5 -> 300


I finally fixed Youtube, which was out of order for 1 month or so. Inspied by the movie 300 and its workout for actors, many workout with total 300-rep programs are uploaded there. I made one for myself and tried. Recognized my poor strength. orz

I will record the time for the next time. I don't want to challenge to time for DL, Squats, Presses, though.
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(非公開コメント受付中)

コメントありがとうございました(^^)

合計300レップス、私やったことないですが、合計セット数が200になるまでやる200セット法はやりました、FunKyさんも一度やってみてください( ̄▽ ̄;)
No title
300 Spartan Workout お疲れ様でした。v-218v-208
Jaw-dropping movie (for the ladies!)
すいませんいきなり品の無い表現をしてしまいました。ははは、、、

映画館であの筋肉のエキシビションを大画面で見せられ、ずっと口が開いたままでした(笑)。 でも、どうせCGかエアブラシ処理の筋肉と思ったらあれ全部(元)クロスフィットの著名なトレーナーの下で作られたモノホンの体だそうで。 

しかし凄いメニューですね。これだけやられて「非力さを実感」なんて言われたら困ってしまいます。
この所皆さん凄いがんばっていらっしゃりますね。
ほんと励みになります。
Nazo

ありがとうございます
破壊僧さん
ありがとうございます。
合計200セット法って...。5レップずつでも合計1000レップですね?! ガクガク あわわ

kObAさん
VO2MAX Boost protocol + GS Protocol fot kObA とは。はうぅあ。毎度びっくりですが、改めて体力と掌耐久性に驚かされました。

Nazoさん
お二方↑↑を含む皆さんのお話を見聞していると、あー非力、と。まぁ自分なりに少しずつ伸ばしていければよいので。頑張ります。
300。あれでクロスフィットの普及に勢いがついたのでしょうか。KBの広がりにも貢献?
プロフィール

Funky President

Author:Funky President
韓国在住1966生まれの日本人オヤジ
子供の頃運動が苦手でコンプレックスがありました。途切れ途切れながらちょぼちょぼ運動続けて今は歳からすると平均的な見た目と体力。50、60代でその歳からするとすげぇ、となるのが目標。継続は力なり!
スキーは結構うまい(JSA1級)。テニス、スノボ、ゴルフ、バスケットボールなど経験あり。
2007年秋からウェイトトレーニング、2008年夏からケトルベルを始めました。が、ケトルベルの前から肘を痛めており、悪化に伴い腕を使うトレーニングは10月から完全封印。11月末、よく調べたら肘の痛みは頸から来ているということが発覚。2009年2月頭より晴れてリハビリライトケトルベルトレーニング再開~!2009年10月、BIKE FRIDAY New World Tourist "Funky President 2009"号を入手。自転車も乗っています。...と、今度は右膝痛め、なんだかな...。落ち込まないためにトレンクルをオークションで落札ぅ!

Male, Born in 1966, Japanese living in Kerea.
Not good at sports in childhood, which caused inferiority complex. Keeping slight workout off and on, now average physical appearance and ability at my age. Trying to be excellent look and ability in 50s and 60s. "Persistence pays off. So don't give up. Just keep trying!"
Started resistance training in fall, 2007, and kettlebell in summer 2008. However, due to elbow pains which started before kettlebell, stopped any training using arm from Nov, 2008 to Jan, 2009. Now on rehab training with light KBs.
Good at ski (JSA 1st Grade), experianced in tennis, snowboard, golf, basketball, etc.
Got a BIKE FRIDAY's New World Tourist in Oct, 2009. Ride is fun. Now, suffering from knee pains in the right knee. To avoid getting into a negative mode, won a small bike in an auction! Yahoo!

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